Caută

Înființarea unei firme prin utilizarea semnăturii electronice


Potrivit unui comunicat din partea Oficiul Național al Registrului Comerțului, procedura de înregistrare în registrul comerţului a profesioniștilor poate fi realizată on-line prin intermediul portalului de servicii, care poate fi accesat direct folosind adresa https://portal.onrc.ro.

Trebuie avut în vedere faptul că pentru a putea accesa serviciile disponibile online, persoanele fizice și juridice trebuie să utilizeze semnătură electronică calificată (bazată pe un certificat digital calificat), cu excepția serviciului online InfoCert, prin care se pot obţine online certificate constatatoare şi/sau furnizări de informaţii din registrul comerţului, fără semnătură electronică, prin utilizarea unui card bancar Visa sau Mastercard.

Oficiul Național al Registrului Comerțului acceptă toate certificatele digitale calificate emise de prestatorii de servicii de încredere calificați din statele membre UE, conform prevederilor Regulamentului (UE).

De asemenea, cererile adresate Oficiului Național al Registrului Comerțului și oficiilor registrului comerțului de pe lângă tribunale și documentele depuse în susținerea acestora, având încorporată, atașată sau logic asociată semnătura electronică extinsă, se pot transmite și prin poșta electronică, adresele de e-mail ale oficiilor registrului comerțului de pe lângă tribunale fiind disponibile pe pagina de internet a Oficiului Național al Registrului Comerțului, www.onrc.ro, secțiunea Contact, rubrica Rețeaua ONRC.

21 afișare

© Copyright 2020 MT Legal Blog. Toate drepturile rezervate.

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now